Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

21 lutego 2020

Potrzebujesz skorzystać z oferty agencji marketingowej Kraków? Koniecznie odwiedź k-myk.pl

Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się producentem, dystrybutorem czy usługodawcą, działania marketingowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji pomocnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – ulotek, stoisk targowych, kalendarzy bądź billboardów. Agencja reklamowa napisze także ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego, a także opracuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Twitter, Instagram lub Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy konferencji wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, takie zadania może przejąć agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą i wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]