Rok 2018 będzie zapamiętany między innymi przez wejście w życie RODO. Ten dokument unijny dotyczący ochrony danych osobowych stał się powodem ogromnego zamieszania w rozmaitych branżach. Jej skutki odczuły zarówno firmy prywatne, jak i instytucje publiczne (żłobki, szpitale oraz urzędy). W pierwszym przypadku mowa tu przede wszystkim o sklepach internetowych i podmiotach wykonujących na ich rzecz różnorodne usługi. Aby uniknąć zagrożeń związanych z nieprawidłowym administrowaniem danymi, ich pracownicy powinni uczestniczyć w szkoleniu RODO.
Szkolenie RODO w e-commerce – czy to się opłaca?
Szkolenia RODO to bardzo dobry sposób na to, żeby uzyskać pewność, iż dane osobowe użytkowników Twojego sklepu będą poprawnie chronione, a Tobie nie będą grozić grzywny wymienione w unijnym dokumencie. Dogłębne szkolenie z RODO w branży e-commerce pozwoli nam dopasować działania sklepu internetowego do obecnych przepisów. W ciągu kursu administratorzy danych osobowych, czyli ADO, są uczeni też jak rozwiązywać częste kłopotliwe zagadnienia, które napotkają w swojej pracy.
Szkolenie RODO w sklepach internetowych – wykłady i case studies
Szkolenia RODO nie trwają długo – przeważnie wyczerpujące informacje udaje się przekazać podczas kilkugodzinnego spotkania. Od ich partycypantów nie wymaga się dużego doświadczenia – elementarna wiedza z zakresu ochrony danych osobowych wystarczy. Szkolenie jest podzielone na kilka części, w ramach których prowadzone są analizy case studies, prelekcje specjalistów i prezentacje multimedialne. W czasie szkoleń RODO w e-commerce znajdzie się również chwila na dyskusje, podczas których szkoleniowcy odpowiadają na zapytania uczestników, rozwiewają ich wątpliwości i w ten sposób pomagają im uporządkować zdobyte wiadomości.